Myliu keliones
1 210 Peržiūros

Savaitgalio išvyka į Varšuvą. O kodėl gi ne?

Tęsiant savaitgalinių kelionių temą mano akys nusitaikė į Varšuvą. Miestas su daugiau nei 1.7 milijonų gyventojų yra didelis ir palyginus visai netoli Vilniaus, tad pagalvojau, kodėl gi ten nenuvykus.

Pasiruošimas

Apie Varšuvą mažai ką žinojau, tad pradžioje reikėjo susikalibruoti lūkesčius. Pirmiausia pradėjome ieškoti pigių skrydžių ir pavyko juos rasti per Wizzair‘ą birželio 8–10 dienomis, į abi puses skrydis kainavo vos 20 Eurų (su wizzair nuolaidų kortele). Daug gerų atsiliepimų buvome girdėję apie viešbutį InterContinental Warszawa, nors jis ir nepigus, bet visgi jį pasirinkome, nes mums reikėjo tik dviejų nakvynių. Be to buvau girdėjęs apie „Stalino pirštą“ – prieštaringai vertinamą dangoraižį miesto centre, kurį 1953 metais nurodė pastatyti Stalinas, kaip dovaną Lenkijai ir mūsų pasirinktas viešbutis stovėjo šio dangoraižio pašonėje, tad gyvenamoji vieta idealiai mums tiko. Daiktų pasiėmėme minimaliai, kaip ir prieš tai buvusiose savaitgalinėse kelionėse. Tiesa kuprinėse pasilikome šiek tiek vietos, nes planuose buvo apsipirkimas keliose rūbų parduotuvėse (TK Maxx, C&A ir pan.), kurių nėra Lietuvoje.

Skrydis

Į Varšuvą skrydžiai vyksta praktiškai kasdien, iš Vilniaus lėktuvas išskrenda 9:30 val., o grįžta 7 val. ryte. Mūsų atveju reikėjo imti laisvą dieną darbe, nes skridom penktadienį ir grįžom sekmadienį. O jei nesinori imti laisvadienio, tada galima skristi šeštadienį ryte, o grįžti pirmadienį ryte ir vykti tiesiai į darbą. Skrydžio trukmė vos 50 minučių, tad kelionei laiko daug nesugaišite. Kadangi skrydžio bilietai yra pigūs, tad labiau apsimoka skristi nei važiuoti. Beje Varšuvos laiko juosta skiriasi nuo Vilniaus 1 valanda, tad tai reiktų įsivertinti dėliojantis planus.

Transportas

Nusileidus lėktuvui į centrą vykome traukiniu, nusipirkę 20 minučių galiojantį vienkartinį bilietą, kuris kainavo apie 1,2 eur, kelionė truko apie 25 minutes. Iki centro galėjome vykti ir kitu transportu, bet traukinys mums pasirodė patraukliausias. Beje, pirkdami traukinio bilietus sužinojome, jog galima nusipirkti universalų bilietą už 3,5 eur, galiojantį visą parą ir galiojantį visomis viešosiomis transporto priemonėmis. Mes nusprendėme, kad jo neprireiks, nes visur vaikščiosime pėstute, tačiau planuojantiems vaikščioti mažiau arba aplankyti daugiau, tai puikus variantas. Varšuvoje yra metro, tramvajai, Taxify, Uber, bet jais nesinaudojome.

Viešbutis

Tik atvykę į centrą užkandome kavinėje ir apie vidurdienį pajudėjome link InterContinental viešbučio. Įsicheckinome keliomis valandomi anksčiau. Keliaudamas su drauge turime tokią tradiciją, jog aplankant bet kokį miestą, turime apsilankyti aukščiausiame jo pastate ir nufotografuoti miesto vaizdus iš viršaus, kaip kad kelionėje į Kopenhagą ir Kijevą. InterContinental viešbutis šiam tikslui mums tiko idealiai, juolab mus apgyvendino 35 aukšte iš 43. Pats viežbutis tikrai labai fainas, viskas jame yra ko gali prireikti, yra SPA, baseinas, sporto klubas, restoranas ir t.t., viežbučio kambarys erdvus ir tvarkingas, o nakvynė jame buvo puiki. Kadangi sekmadienį ryte iš viešbučio išvykome 5 val. ryte, tad mums buvo paruošti pusryčiai išsinešimui, o papusryčiavome oro uoste. Beje iš kelionių organizatorių taip pat galima užsisakyti keliones į Varšuvą su nuvežimu į viešbutį ir iš jo.

Jei per kelionių organizatorius nepavyks rasti pigesnės kainos viešbučiui Jūsų pageidaujamai datai, nepamirškite užsakydami jį pritaikyti papildomą nuolaidą (galima sakyti, kaip virtualią nuolaidų kortelę). Principas labai paprastas:

• išsirenkame ir išsisaugome viešbučius bookingcom’e/agodoje, o kai norime užsakyti, einame ne tiesiogiai, o per nuorodą https://www.bonusway.lt/myliukeliones
  • kadangi einame per juos, bookingas/agoda traktuoja tai kaip nukreipimą iš jį reklamuojančios svetainės, perveda svetainei „bonusą“, o ta svetainė bonusu su mumis dalinasi grynųjų pinigų forma;
  • viskas veikia ir per mob., tel., o online galima matyti savo balansą;
  • pinigų išėmimą darome, kai sukaupiame 10 eur;
  • beje, einant būtent per nuorodą https://www.bonusway.lt/myliukeliones, bus papildomas 3 eur bonusas pirmam pirkiniui/užsakymui.

Miestas

Didžiąją laiko dalį praleidome tik centre, kuris man pasirodė labai tvarkingas, gyvas, bet ir nebuvo toks pergrūstas, kokio tikėjausi. Gatvės bei šaligatviai yra platūs, daug kur įrengti dviračių takai, tad viena iš transporto priemonių apžiūrint miestą gali būti ir dviratis, kurį galima išsinuomoti. Centre nemažai dangoraižių, bei aukštų pastatų. Yra ir visokių muziejų, kaip kad Koperniko, bet nei viename nesilankėme, nes šią kelionę susiorganizavome ramesnę. Senamiestyje labai daug visokių kavinių, barų, restoranų, daug vidinių kiemelių su kavinėmis bei barais, kuriuose smagu pasėdėti. Labiausiai turbūt krito į akis ledainės ir desertinės, kurių buvo, mano akimis, net per daug. Senamiestis palyginus nedidelis, bet pastatai aukšti ir gražūs, gatvelės siauros. Miestas yra gana modernus, nes po antro pasaulinio karo buvo beveik sugriautas ir vėliau pilnai atstatytas. Per miestą teka Vyslos upė, bet nei ji, nei jos krantinė man nepadarė didelio įspūdžio, nors didžioji krantinės dalis buvo moderniai sutvarkyta, su visokiomis poilsio zonomis ir dviračių takais. Girdėjome gerus atsiliepimus apie paplūdimį prie fontanų, netoli naujojo nacionalinio stadiono, kur yra kavinės and smėlio, bei vyksta vakarėliai, bet tikiuosi teks kada dar grįžti ir įverinti.

Veiklos ir lankytinos vietos

Mūsų pasirinkimas per šią kelionę buvo ramiai pabūti mieste ir nelankyti muziejų. Bet jei noro yra ir vykstate su vaikais, galima apsilankyti Koperniko muziejuje, kuriame galite praleisti kad ir visą dieną, girdėjau jog vaikams ten labai patinka. Galima užsukti į Šopeno muziejų, zoologijos sodą, Lazienki parką, kultūros ir mokslo rūmus (Stalino pirštą), o sekmadienį nemokamai galima lankytis Karalių rūmuose. Mums smagiausia buvo sėdėti kavinėse, mėgautis maistu, ragauti kavą arba alų, kuris šiek tiek yra pigesnis nei Lietuvoje. Beje maisto kainos labai panašios kaip ir Lietuvoje, nepasirodė jog būtų brangiau. „Chmielna“ gatvėje turbūt praleidome daugiausiai laiko, nes šalia buvo reikiamos rūbų parduotuvės ir turbūt didžiausia koncentracija kavinių, restoranų ir barų, šioje gatvėje turbūt labiausiai verda naktinis gyvenimas.

Apibendrinimas

Mano manymu Varšuvoje dviejų dienų pilnai pakanka, per tą laiką galima išnaršyti miesto centrinę dalį, aplankyti senamiestį, pasėdėti kavinėse ar baruose, pasifotkinti prie Stalino piršto, laiko liktų ir muziejams ar kokiai kitai veiklai. O ar verta aplankyti labai priklauso nuo lūkesčių, aš jų neturėjau, o ką pamačiau man patiko, juolab atvykti čia išties pigiai kainuoja. Taip yra puikus pasirinkimas tiems, kas neturi planų savaitgaliui ir nori truputi pakeliauti.